Jump to content

Fatal Flaw


GrahamUK

Recommended Posts

Just tried signing in to newly installed Cube Cart and get Fatal error: Access denied for user 'L6YSCCAzXFG15661'@'web-out27-hp3.livemail.co.uk' (using password: YES) in /home/hp3-linc7-nfs2-z/971/2255971/user/htdocs/classes/db/mysqli.class.php on line 42 

Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...

identical error:

good evening I have exactly the same mistake on my site and I can not solve it, I explain what I did:
- I have a site n ° 1: www.destock-loisir-motors.com/v5 that I will close soon

- new site n ° 2: www.speedymountain.com/equipment

I created on the same server, a hosting for my new domain of my new company and I want to transfer the contents of my site n ° 1 on the new domain name n ° 2 as follows:

I saved the public folder as well as the database.

I downloaded the complete content of "public" on the "public n ° 2"

I created a new database, named it by the same name as site 2 and downloaded the content

first observation, the site works well but uses the database of the site n ° 1

so I went into includes / global_inc and I changed the connection info, putting the names and password of my new database but the site crashes and I have no access to anything,

I can not find where and what I need to change in order to work with the new database.

Fatal error: Access denied for user 'speedymoun_cart' @ 'localhost' (using password: YES) in /home/speedymoun/domains/speedymountain.com/public_html/equipment/classes/db/mysqli.class.php on line 42

if anyone can help me, it would be great

thanks in advance .

Regards Patrick

 

erreur identique

bonsoir j'ai exactement l'erreur sur mon site et je n'arrive pas à la résoudre, j'explique ce que j'ai fait :

- j'ai un site n°1 : www.destock-loisir-motors.com/v5   que je vais fermer prochainement 

- nouveau site n° 2 : www.speedymountain.com/equipment  

j'ai creer sur le meme serveur, un hebergement pour mon nouveau domaine de ma nouvelle société et je désire transférer le contenu de mon site n°1 sur  le nouveau nom de domaine n°2 comme suit :

j'ai sauvegarder  le dossier  public ainsi que la base de données.

j'ai télécharger le contenu complet de "public" sur le " public n°2 "

j'ai creer une nouvelle base de données, et l'ai nommé du meme nom et j'ai  téléchargé le contenu

premiere constatation, le site fonctionne bien mais  utilise la base de données du site  n°1

donc je suis allé dans includes / global_inc et j'ai modifier les noms et mot de passe de nouvelle base de données mais le site plante et je n'ais plus accès à rien, 

This is is no or this and modify to that it this with a new base of data.

Erreur fatale : accès refusé pour l'utilisateur 'speedymoun_cart' @ 'localhost' (avec le mot de passe YES) dans  /home/speedymoun/domains/speedymountain.com/public_html/equipment/classes/db/mysqli.class.php,  à la ligne  42

si quelqu'un peu m'aider, ce serait super

merci par avance.

cordialement Patrick 

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...